Tuesday, July 24, 2007

Resmål

Som Jacob uppmärksammade mig på går det tydligen inte att i Sverige lyssna på den amerikanska radiokanal jag lade upp på bloggen. Jag håller på att kolla upp vad jag kan göra för att kanske kunna ha en amerikansk radiokanal trots allt på bloggen. Tills vidare får den ligga kvar för läsare i USA. Uppdatering följer.

Har sett en kul karta på flera bloggar som visar hur stor del av världen man besökt. Nuförtiden blir det mest resor till Sverige men när jag bodde i Sverige reste jag alltid utomlands på somrarna. Det blev en del resor men när jag fyllt i hur många länder jag besökt insåg jag att jag har sett en mycket liten del av världen.










2 comments:

Desiree said...

Jag har också laddat ner denna karta. När man lägger in alla ställen man varit på inser man att det ändock är en väldigt liten del av världen.

Anne-Marie said...

Desiree: Jag blev faktiskt litet förvånad att det bara "bidde" 8%. Världen är onekligen stor.